معرفی بازی | سفر با دلفین کوچولو «Dolphy Dash»
  • کد مطالب: ۱۶۰۹۲۵
  • /
  • ۱۰ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷

معرفی بازی | سفر با دلفین کوچولو «Dolphy Dash»

این بار در نقش یک دلفین وارد بازی می‌شوید، در آب‌های آزاد شنا می‌کنید، به دریاها و مناطق مختلف می‌روید و از دیدن چشم‌اندازهای زیبا و جدید لذت می‌برید.

دریا پر از شگفتی‌ها و منظره‌های زیباست. همین موضوع، گشت‌وگذار در دل آن را خیلی جذاب می‌کند. در بازی این هفته در نقش یک دلفین وارد بازی می‌شوید، در آب‌های آزاد شنا می‌کنید، به دریاها و مناطق مختلف می‌روید و از دیدن چشم‌اندازهای زیبا و جدید لذت می‌برید.

در بازی Dolphy Dash باید در طول سفر به مکان‌های جدید، همه سکه‌هایی را که در اعماق اقیانوس‌ها هستند جمع‌آوری کنید تا بتوانید دوستانتان را با خود همراه کنید و امتیازات بیشتری به دست آورید.

در طول مسیر، برای رسیدن به دوستانتان، با موجودات جدیدی آشنا می‌شوید و می‌توانید با استفاده از سکه‌هایی که در طول بازی به دست آورده‌اید، وسایل مختلفی را بخرید تا سفر در دل دریا را برایتان راحت‌تر کنند.

هرچه سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید، می‌توانید مهارت‌های شنا و دیگر مهارت‌های خود را بیشتر بهبود ببخشید. برای افزایش سرعت خود نیز می‌توانید تقویت‌کننده‌های مختلفی را هم خریداری کنید.

دوستان خود را در طول بازی به چالش بکشید و رکودهای جدید ثبت کنید تا سطح دستاوردهای شما افزایش یابد. یکی از چالش‌هایی که در این بازی با آن روبه‌رو هستید، برخورد نکردن به دیگر موجودات حاضر در دل دریاست.

در طول مسیر خود، نباید به موجودات دیگر برخورد کنید. برای این کار، باید بکوشید از بین آن‌ها عبور کنید. اگر به آن‌ها برخورد کنید، باید بازی را از اول شروع و رکورد شنا کردنتان را از اول آغاز کنید. 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.